ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

1. A SZOLGÁLTATÓ ADATAI

Cégnév: Hotel Gyula Kft.
Székhelye: 5700 Gyula, Part utca 5.
Szálláshely neve: Wellness Hotel Gyula****
Szálláshely címe: 5700 Gyula, Part utca 5., továbbiakban Szolgáltató
Cégjegyzékszám: 04-09-009911
Adószám: 22664747-2-04

2. ÁLTALÁNOS SZABÁLYOK

2.1. Jelen „Általános Szerződési Feltételek” szabályozzák a Szolgáltató szálláshelyének, és azok szolgáltatásainak igénybevételét.
2.2. Speciális, egyedi feltételek nem képezik részét a közölt Általános Szerződési Feltételeknek, de nem zárják ki a külön megállapodások megkötését utazásközvetítőkkel, szervezőkkel esetenként más és más, az üzlet típusának megfelelő kondíciókkal.

3. SZERZŐDŐ FÉL

3.1. A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokat a Vendég veszi igénybe.
3.2. Amennyiben a szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a Vendég közvetlenül adja le a Szolgáltatónak, úgy a Vendég a Szerződő fél. A Szolgáltató és a Vendég együttesen -a feltételek teljesülése esetén - szerződéses felekké válnak (továbbiakban Felek).
3.3. Amennyiben a szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a Vendég megbízásából egy harmadik személy (továbbiakban Közvetítő) adja le a Szolgáltatónak, az együttműködés feltételeit a Szolgáltató és a Közvetítő között megkötött szerződés szabályozza. Ebben az esetben a Szolgáltató nem köteles vizsgálni, hogy a harmadik személy jogszerűen képviseli-e a Vendéget.

4. A SZERZŐDÉS LÉTREJÖTTE, A FOGLALÁS MÓDJA, MÓDOSÍTÁSA, ÉRTESÍTÉSI KÖTELEZETTSÉG

4.1. A Vendég szóban (személyes, telefon), vagy írásban (e-mail, online felületek, postai levél) megküldött ajánlatkérésére a Szolgáltató írásban ajánlatot küld. Az ajánlat nem minősül foglalásnak, Feleknek egymással szemben követelésük nem lehet.
4.2. A Szerződés a Vendég kizárólag írásban leadott foglalásának a Szolgáltató általi írásban megküldött visszaigazolásával jön létre, és így írásban megkötött Szerződésnek minősül.
Szóban leadott foglalás, megállapodás, módosítás, vagy annak a Szolgáltató vagy Vendég általi szóbeli visszaigazolása nem tekinthető szerződésnek.
4.3. A szállás-szolgáltatás igénybevételéről szóló Szerződés (Visszaigazolás) meghatározott időtartamra, szobák számára és létszámára szól.
4.3.1. Ha a Vendég a meghatározott időtartam lejárta előtt véglegesen elhagyja a szobát, a Szolgáltató jogosult a Szerződésben kikötött szolgáltatás teljes ellenértékére, amennyiben Felek ettől eltérően nem állapodnak meg. A lejárati idő előtt megüresedett szobát a Szolgáltató jogosult újra értékesíteni.
4.3.2. A szállás-szolgáltatás igénybevételének Vendég által kezdeményezett meghosszabbításához a Szolgáltató előzetes hozzájárulása szükséges. Ebben az esetben a Szolgáltató kikötheti a már teljesített szolgáltatás díjának megtérítését.
4.4. A Szerződés módosításához és/vagy kiegészítéséhez a Felek által aláírt írásbeli megállapodás szükséges.

5. ÁRAK

5.1. A szálloda szobaárai a szállodai szobai mappában találhatóak, vagy a szálloda recepción kerülnek kifüggesztésre. Egyéb szolgáltatások árlistái az adott szállodai részlegeken (Büfé étterem, Wellness Oázis, Lobby Bár, Szépségfarm) állnak rendelkezésre.
5.2. A Szolgáltató a meghirdetett árait előzetes bejelentés nélkül szabadon változtathatja.

A Napi szobaárak a Rack Rate árak, amelyek 1 éjszaka esetén foglalhatóak.

A napi szobaárak kiemelt időszakokban min. 3 éjszakára foglalhatóak. Kiemelt időszakok: 2018.12.23-2019.01.06.; 2019.03.14-17.; 2019.04.12-14.; 2019.04.17-04.24.; 2019.06.07-10.; 2019.10.23-11.03.; 2019.12.22-2020.01.05. között

Napi szobaárak tartalma: 

szállás 18% Áfával,  VISIT GYULA CARD biztosítása, vezeték nélküli internethasználat, szobaszéf, a szálloda Wellness Oázisának használata (finn szauna, infrakabin, gőzkamra, merülő medence, élménymedence, pezsgőfürdő, gyermekmedence, pihenőágyak használata), fitness terem használata, fürdőköntös,  törzskedvezmény visszatérő vendégeink részére.

A napi szobaárak nem tartalmaznak étkezést!

A szállás szolgáltatás mellé igénybe vehető étkezés is, amely 5% Áfát tartalmaz: 

  • svédasztalos reggeli díja: 2.400,- Ft / fő / alkalom
  • két fogásos menü wellness ebéd: 2.500,- Ft / fő / alkalom (1 féle leves, két féle főétel, salátabár, köretek, desszert)
  • svédasztalos vacsora díja: 4.000,- Ft / fő / alkalom (2 féle leves, 6 féle főétel, hideg előételek, desszert varációk, salátabár, köretek)

A svédasztalos reggeli, három fogásos menü wellness ebéd és svédasztalos vacsora árak 10% szervízdíjat tartalmaznak.

Amennyiben a Vendégek teljes ellátást vesznek igénybe, kedvezményes árat kapnak a szállás és az étkezés díjából. A kedvezményes ajánlatokat az "Árak, Akciók" menüpontban tekinthetik meg.

5.3. Az árak közlésekor a Szolgáltató megjelöli az árak adótartalmának (ÁFA, IFA) ajánlattételkor érvényes, törvény által szabályozott mértékét. A Szolgáltató a hatályos adó-törvény (ÁFA, IFA) módosulása miatti többletterheket áthárítja a Szerződő félre. ÁFA tartalom: Szállás 18%, ellátás 5%, egyéb szolgáltatás 27% ÁFA tartalmú. A helyben készült italok ÁFA tartalma 5%, minden további ital 27% ÁFA-t tartalmaz. A szálloda étlapján és itallapjain szereplő étel és italárak 12% szervízdíjat tartalmaznak. A svédasztalos reggeli, 3 fogásos menü ebéd és svédasztalos vacsora árak 10% szervízdíjat tartalmaznak.
5.4. Aktuális kedvezmények, akciók, egyéb ajánlatok a www.wellnesshotelgyula.hu lapon kerülnek meghirdetésre.

6. PARKOLÁS DÍJA

  • szálloda utcájában szállodai parkoló bérlettel: 1.020,- Ft / autó / éj
  • szálloda utcájában napi jeggyel: 1.200,- Ft / autó / éj
  • zárt és kamerával megfigyelt udvari parkoló: 1.500,- Ft / autó / éj
  • a szálláshely kamerával megfigyelt mélygarázsa: 1.900-, Ft / autó / éj

A Vendégeknek a parkolási igényüket szobafoglaláskor előre jelezni szükséges, mert a szálloda parkolóhelyei és szállodai parkoló bérletek korlátozottan állnak rendelkezésre! Amennyiben a szálloda saját parkolóinkban már nem tud helyet biztosítani és a parkoló bérlet is elfogyott, akkor a szálloda utcájában lehet parkolni napi jeggyel, melynek díja 1.200,- Ft / autó / nap.

7. ÉTKEZÉSEK

  • Büfé reggeli: 07:00 - 10:00 között az I. emeleti Büfé étteremben
  • 2 fogásos wellness ebéd: 12:00 - 15:00 között az I. emeleti Büfé étteremben
  • Az ebéd tartalma: 1 féle leves, 2 féle főétel, salátabár, köretek, desszert

A Teljes panzióban szereplő 3 fogásos wellness ebédet érkezés napján és az összes köztes napon biztosítjuk 12:00 - 15:00 között, a távozás napja kivételével (távozás napján az étkezésük büfé reggelivel zárul). Az érkezés napján ebédünket szobaelfoglalás előtt, bejelentkezés után tudják elfogyasztani, így érdemes korábban érkezni ahhoz, hogy kényelmesen megebédelhessenek. Amennyiben érkezés napján nem tudja igénybe venni az ebédünket 15.00 óráig, akkor a szálloda nem tud biztosítani másik étkezést helyette, valamint a szállodának nem áll módjában ezért kompenzálni a Vendéget. Ilyen esetben a 18:00 órától kezdődő vacsorát tudjuk biztosítani.

  • Büfé vacsora: 18:00 - 20:30 között az I. emeleti Büfé étteremben

8. SZOBAKAPACITÁS:

  • Classic kétágyas szoba (21 m2-es): - 2 fő + maximum 1 db babaágy vagy 1 db pótágy
  • Superior erkályes kétágyas szoba (25 m2-es): - 2 fő + maximum 1 db babaágy és 1 db pótágy
  • Junior Lakosztály (50 m2-es, nappali + hálószoba) - 2 fő + maximum 3 db pótágy
  • Deluxe Lakosztály (70-80 m2-es, nappali + 2 hálószoba) - 4 fő + maximum 3 db pótágy

Megjegyzés: A szállás pótágyai méretükből adódóan, felnőtt vendégeink részére is komfortos pihenést biztosítanak.

9. WELLNESS OÁZIS

9.1. Wellness részlegünkben lévő szolgáltatásaink nem akadálymentesítettek a kerekesszékes Vendégeink részére.

10. ÉRTÉKTÁRGYAK, KÉSZPÉNZ KEZELÉSE

10.1. A szolgáltató semmilyen felelősséget nem vállal a szállodában eltűnt értéktárgyakért, készpénzért. A Vendégek értéktárgyaikat a szobaszéfben tárolhatják, vagy a recepción adhatják le megőrzésre a központi széfbe.

11. TALÁLT TÁRGYAK

11.1. A talált tárgyakkal kapcsolatos ügyintézést a House Keeping és a Recepció végzi. Szükség esetén a Vendég vegye fel a Szoláltatóval a kapcsolatot. A Szolgáltató távozást követően 30 napig tárolja a szállodában hagyott tárgyakat.

12. VÁRFÜRDŐ BELÉPŐ

12.1. A vendégek a szálloda recepcióján napi kétszeri belépésre jogosító fürdőbelépőt vásárolhatnak a gyulai Várfürdőbe, mellyel az úszómedencéken és a gyógyfürdő részlegen felül igénybe vehető a Várfürdő wellness centruma is, ahol korlátlanul használható élménymedence, szauna medence, ülőpados hidromasszázs, nyakzuhany, fekvőpados masszázs, sodrófolyosó, szauna. A belépő ára napi kétszeri belépéssel: 2.600,- Ft/fő/nap

12.2. Aqua Palota belépőjegy ára (Aqua Palota, gyógy- és strandfürdő, uszodák) - napi kétszeri belépéssel: 4.400,- Ft/fő/nap

12.3. A Várfürdő belépő illetve Aqua Palota belépő közvetített szolgáltatás, a jegy vásárlásával a Vendég elfogadja a Gyulai Várfürdő Kft. házirendjében foglaltakat.

12.4. Az árváltoztatás jogát fenntartja a Gyulai Várfürdő Kft.

13. CSALÁDI KEDVEZMÉNYEK

13.1. A Szolgáltató a mindenkor aktuális családi vagy egyéb kedvezményeket az 5.4 pontban megjelölt honlapján ismerteti, teszi közzé.

14. A SZOLGÁLTATÁS IGÉNYBEVÉTELÉNEK MÓDJA ÉS FELTÉTELEI

14.1. Az egyéni Vendég a szállodai szobát az érkezés napján 15:00 órától foglalhatja el (Check in), és az utazás napján délelőtt 11:00 óráig (Check out) veheti igénybe. A Felek ettől eltérően külön is megállapodhatnak, amelyet a visszaigazolásban szerepeltetnek.
14.2. A vendég köteles a szoba elfoglalásakor a tartozéklistában szereplő berendezések, használati tárgyak meglétét, épségét, működőképességét ellenőrizni és amennyiben rendellenességet, hiányt tapasztalnak, azt azonnali hatállyal jelezzék a recepció részére.

15. FOGLALÓFIZETÉS

Jelen foglaló fizetési feltételek kizárólag egyéni (maximum 5 db szoba együttes foglalása) foglalásokra vonatkoznak. Minimum 6 db szoba együttes foglalása csoportfoglalásnak minősül, melyre egyedi foglaló fizetési feltételek vonatkoznak.

A Wellness Hotel Gyula **** Superior szálloda 2018.01.01-2019.12.31-ig minden egyéni vendég foglalása esetén 50% foglalót kér a szálloda.

A Wellness Hotel Gyula****Superior szálloda 2018.01.01-2019.12.31-ig utazási irodák esetében 100% foglalót kér.

A foglaló fizetésének határidejét a visszaigazolás tartalmazza az alábbiak szerint:

Foglaló fizetése:

  • az 50%-os foglaló a foglalástól számított 5 naptári napon belül fizetendő a Hotel Gyula Kft. részére

Figyelem!!! Amennyiben 4 naptári napon belül van a foglalás dátuma az érkezés dátumához képest, akkor a foglaló a foglalás napján átutalással vagy bankkártya terheléssel fizetendő a Hotel Gyula Kft. részére. Ezt követően időpont módosításra nincs lehetősége, valamint a vendég által befizetett foglaló a szálloda tulajdonába kerül, a szálloda a befizetett foglalóért cserébe nem nyújt szolgáltatást.

Foglalót kizárólag készpénzben, banki átutalás, illetve rózsaszínű postai csekken történő feladás útján, valamint SZÉP kártyával (az 5 munkanapos átfutási idő miatta bizonylat e-mailben való elküldésével) tudjuk elfogadni.

A foglalót banki átutalással az alábbi bankszámla számra kell befizetni:

Hotel Gyula Kft.
5700 Gyula, Part u. 5.

OTP Bank Nyrt.
Bankszámla szám: 11733027-20054324
Nemzetközi bankszámlaszámunk/ IBAN: HU23 1173 3027 2005 4324 0000 0000
BIC (SWIFT) kód: OTPVHUHB

A foglalás teljesítéséről visszaigazolást küldünk a megadott e-mail címre. 
A foglalás kizárólag a kért foglaló határidőig történő beérkezése esetén válik érvényessé/véglegessé! 
A közlemény rovatban kérjük, tüntesse fel a foglaló személy nevét a foglalási számot, valamint a telefonos elérhetőséget.
A foglalón túl fennmaradó összeg a helyszínen érkezéskor fizetendő!

A Vendégnek céges számla igényét foglaláskor előre jeleznie szükséges. A számla kiállítását követően nem áll módunkban a számlázási adatokon módosítani.

16. LEMONDÁSI-MÓDOSÍTÁSI FELTÉTELEK

16.1. Lemondási-módosítási feltételek 2018.11.01-2019.12.31. időszakban a kiemelt időszakok kivételével: 2018.12.23-2019.01.06.; 2019.03.14-17.; 2019.04.12-14.; 2019.04.19-04.22.; 2019.06.07-10.; 2019.06.02-2019.09.01.; 2019.10.23-11.03.; 2019.12.23-2020.01.05. között

Jelen módosítási és lemondási feltételek kizárólag egyéni (maximum 5 db szoba együttes foglalása) foglalásokra vonatkoznak. Minimum 6 db szoba együttes foglalása csoportfoglalásnak minősül, melyre egyedi módosítási és lemondási feltételek vonatkoznak.

Amennyiben az egyéni Vendég legkésőbb érkezés előtt 7 nappal írásban jelzi, hogy lemondja foglalását, a befizetett foglaló teljes összege a lemondást követő 6 hónapon belül, helyek függvényében felhasználható legalább ugyanolyan értékű foglalásnál vagy visszautalásra kerül.

Visszautalás esetén, a foglaló összegének bruttó 2%-a foglaló kezelési költségként felszámításra kerül, ezen költséggel csökkentett összeget utaljuk vissza a Vendégnek.

Amennyiben a vendég az érkezés előtt 7 napon belül nem jelzi írásban, hogy lemondja foglalását, akkor a szálloda a befizetett foglalót lelakottnak tekinti. A vendég által befizetett foglaló a szálloda tulajdonába kerül, a szálloda a befizetett foglalóért cserébe nem nyújt szolgáltatást.

16.2. Lemondási-módosítási feltételek a kiemelt időszakokban:  2018.12.23-2019.01.06.; 2019.04.12-14.; 2019.03.14-17.; 2019.04.19-04.22.; 2019.06.07-10.; 2019.06.02-2019.09.01.; 2019.10.23-11.03.; 2019.12.23-2020.01.05. között

Jelen módosítási és lemondási feltételek kizárólag egyéni (maximum 5 db szoba együttes foglalása) foglalásokra vonatkoznak. Minimum 6 db szoba együttes foglalása csoportfoglalásnak minősül, melyre egyedi módosítási és lemondási feltételek vonatkoznak.

Amennyiben az egyéni Vendég legkésőbb érkezés előtt 20 nappal írásban jelzi, hogy lemondja foglalását, a befizetett foglaló teljes összege a lemondást követő 6 hónapon belül, helyek függvényében felhasználható legalább ugyanolyan értékű foglalásnál vagy visszautalásra kerül.

Visszautalás esetén, a foglaló összegének bruttó 2%-a foglaló kezelési költségként felszámításra kerül, ezen költséggel csökkentett összeget utaljuk vissza a Vendégnek.

Amennyiben a vendég az érkezés előtt 20 napon belül nem jelzi írásban, hogy lemondja foglalását, akkor a szálloda a befizetett foglalót lelakottnak tekinti. A vendég által befizetett foglaló a szálloda tulajdonába kerül, a szálloda a befizetett foglalóért cserébe nem nyújt szolgáltatást.

Abban az esetben, ha vendégeink a megrendelésben szereplő távozási időpontnál korábban kívánnak távozni szállodánkból, nem áll módunkban a visszaigazolásban szereplő összegtől eltérni, a megrendelt szolgáltatások felszámításra kerülnek.

17. HÁZIÁLLATOK

17.1. A Szolgáltató háziállatokat nem fogad.

17.2. A Szolgáltató a fogyatékkal élő személyek esetében, az Országos Képzési Jegyzékben szereplő habilitációs kutyakiképző szakképesítéssel rendelkező segítő kutyákat fogad, melynek díja: 6.000,- Ft / segítő kutya / éj (amely az extra takarítási díjat tartalmazza).

18. A SZERZŐDÉS TELJESÍTÉSÉNEK VISSZAUTASÍTÁSA, A SZOLGÁLTATÁSI KÖTELEZETTSÉG MEGSZŰNÉSE

18.1. A Szolgáltató jogosult a szállás-szolgáltatásra szóló Szerződést azonnali hatállyal felmondani, így a szolgáltatások nyújtását megtagadni, ha:
  a) a Vendég nem rendeltetésszerűen használja a rendelkezésre bocsátott szobát, illetve a létesítményt
  b) a Vendég a szálláshely biztonságával, rendjével, annak alkalmazottaival illetve vendégeivel kifogásolhatóan, durván viselkedik, alkohol, vagy drogok befolyása alatt áll, fenyegető viselkedést tanúsít, zavart kelt
  c) a Vendég fertőző betegségben szenved
  d) a Szerződő fél nem teljesíti a Szerződésben meghatározott foglaló, vagy részszámla-fizetési kötelezettségét a meghatározott időpontig
18.2. Amennyiben a felek közötti Szerződés „vis major” okokból nem teljesül, a szerződés megszűnik.

19. ELHELYEZÉSI GARANCIA

19.1. Amennyiben a Szolgáltató szállodája a Szerződésben szereplő szolgáltatásokat saját hibájából (pl. túltöltés, ideiglenes üzemeltetési problémák, stb.) nem tudja biztosítani, a Szolgáltató köteles a Vendég elhelyezéséről haladéktalanul gondoskodni.
19.2. A Szolgáltató köteles;
  a) a Szerződésben szereplő szolgáltatásokat, az abban visszaigazolt áron, az ott kikötött időtartamra - vagy az akadályoztatás megszűntéig -egy másik, ugyanazon vagy magasabb kategóriájú szálláshelyen biztosítani/felajánlani. A helyettesítő szálláshely biztosításának valamennyi többletköltsége a Szolgáltatót terheli
19.3. Amennyiben a Szolgáltató ezen kötelezettségeinek maradéktalanul eleget tesz, illetve, ha a Vendég a számára felajánlott helyettesítő szálláslehetőséget elfogadta, utólagos kártérítési igénnyel a Szerződő fél nem élhet.

20. A VENDÉG BETEGSÉGE, HALÁLA

20.1. Amennyiben a szállás-szolgáltatás igénybevételének időtartama alatt a Vendég megbetegszik, és maga nem képes saját érdekében eljárni, a Szolgáltató orvosi segítséget ajánl fel.
20.2. Amennyiben a szállás-szolgáltatás igénybevételének időtartama alatt a Vendég megbetegszik vagy elhalálozik, abban az esetén a Szolgáltató költségkompenzációra nem tart igényt a beteg/elhunyt hozzátartozója, örököse, illetőleg a számlafizetője részéről. A Vendég illetve a Vendég hozzátartozója az addig igénybe vett szolgáltatások ellenértékét köteles megtéríteni.

21. A SZERZŐDŐ FÉL JOGAI

21.1. A Szerződés értelmében a Vendég jogosult a házirend betartásával a megrendelt szobának és a hozzá tartozó szolgáltatások igénybe vételére. A vendég a szálloda egyéb létesítményeinek rendeltetésszerű használatára (fitness, wellness, játszóház) is jogosult, az ott elhelyezett házirend betartásával. Egyéb szolgáltatások igénybe vételére is jogosult, a külön díjjegyzékben feltüntetett árak megfizetésekor.
21.2. A Vendég a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások teljesítésével kapcsolatban panasszal élhet a szálláshelyen való tartózkodás időtartama alatt. A vendég panaszát jogosult a Vendégkönyvbe bejegyezni, vagy kérheti Szolgáltatót jegyzőkönyv felvételére. A panasz kivizsgálására Szolgáltató kötelezettséget vállal.

22. A SZERZŐDŐ FÉL KÖTELEZETTSÉGEI

22.1. A Szerződő fél köteles a Szerződésben megrendelt, valamint a ténylegesen igénybe vett szolgáltatások (éttermi fogyasztás, minibár, wellness, stb.) ellenértékét a szolgáltatás igénybevételekor, vagy legkésőbb a szállodából való távozáskor (chek out) maradéktalanul kiegyenlíteni, kivéve, ha a felek ettől eltérően állapodtak meg.
22.2. A Vendég gondoskodik arról, hogy a felelőssége alá tartozó 14 év alatti gyermek csak felnőtt felügyelete mellett tartózkodjon a Szolgáltató szállodájában, a wellness oázisban, játékteremben, fitness teremben.
22.3. A Vendég saját ételt-italt nem hozhat be a szálloda vendéglátó egységeibe, kivéve bébi ételt és Farkas Géza vendéglátó igazgatónkkal előre egyeztetett speciális diéta esetén.
22.4. A Vendég a szállodába gyúlékony eszközt nem vihet be és a belső helyiségekben, valamint az az erkélyen és a nem kijelölt helyeken nem dohányozhat.
22.5. A Vendég – amennyiben a wellness, fitness, játszóház szolgáltatásait igénybe veszi – köteles a létesítmény házirendjét betartani. A házirend az egyes részlegekben került kifüggesztésre.
22.6. A szálloda szolgáltatásainak igénybevétele során a vendégnek úgynevezett szállodai bejelentőlapot kell kitöltenie, amely a szolgáltatás igénybevételének feltétele.
A bejelentőlap aláírásával a vendég hozzájárul ahhoz, hogy a bejelentőlapon kötelezően megadott adatokat az adott szolgáltatás jellegére vonatkozó jogszabályokban (idegenrendészettel, valamint az idegenforgalmi adóval kapcsolatos jogszabályokban) előírt kötelezettségei teljesítése, illetve a teljesítés bizonyítására mindaddig kezelje, amíg az illetékes hatóság az adott jogszabályokban meghatározott kötelezettségek teljesítését ellenőrizheti. A kötelezően megadandó adatok köre a következő: név, lakcím, állampolgárság, születési hely és idő, érkezés-elutazás időpontja, személyi igazolvány száma, tartózkodás célja.
A bejelentőlap aláírásával a vendég hozzájárul ahhoz is, hogy a bejelentőlap kitöltésével átadott személyes adatait a szolgáltató a szerződés létrejötte illetve teljesülésének, teljesítésének bizonyítása, illetve az esetleges igényérvényesítés céljára elévülési időn belül kezelje, illetve archiválja a GDPR-nak megfelelően.
Amennyiben a vendég a bejelentő lap kitöltésével egyidejűleg hozzájárulását adja a megadott adatainak marketing célú felhasználására, úgy a Wellness Hotel Gyula****superior jogosult e körben e-mail vagy levél formájában, illetve más módon tájékoztatni a vendéget aktuális híreiről, eseményeiről ajánlatairól, stb.
Ezen adatfelhasználásra a szálloda mindaddig jogosult, amíg az érintett a marketing célú felhasználáshoz adott hozzájárulását írásban vissza nem vonja.

23. A SZERZŐDŐ FÉL KÁRTÉRÍTÉSI FELELŐSSÉGE

A Vendég mindazon károkért és hátrányokért felelős, melyeket a Szolgáltató vagy harmadik személy a Vendég, vagy kísérője, vagy az ő felelőssége alá tartozó más személyek hibájából elszenved. E felelősség akkor is fennáll, amennyiben a károsultnak jogában áll kárának megtérítését közvetlenül a Szolgáltatótól igényelni.

24. A SZOLGÁLTATÓ KÖTELEZETTSÉGE

A Szolgáltató köteles;
  a) a szerződés alapján megrendelt szállás és egyéb szolgáltatást az érvényes előírások, szolgáltatás standard-ek szerint teljesíteni
  b) a vendég írásos panaszát kivizsgálni és a probléma kezeléséhez szükséges lépéseket megtenni, melyet köteles írásban is rögzíteni

25. A SZOLGÁLTATÓ KÁRTÉRÍTÉSI FELELŐSSÉGE

25.1. A Szolgáltató felelősséget vállal minden olyan, a Vendéget ért kárért, mely a létesítményein belül, a Szolgáltató, vagy annak alkalmazottai hibájából következett be.
25.2. A Szolgáltató felelőssége nem terjed ki azokra a káreseményekre, amelyek a Szolgáltató alkalmazottainak és vendégeinek körén kívül eső elháríthatatlan ok miatt következtek be, vagy azokat a vendég maga okozta.
25.3. A Szolgáltató kijelölhet olyan helyeket a szállodában, ahová Vendég nem léphet be. Az ilyen helyeken történt esetleges kárért, sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.
25.4. A bekövetkezett kárt a Vendég köteles azonnal a Szállodának bejelenteni és minden szükséges adatot a szálloda rendelkezésére kell bocsátani, amely a káreset körülményeinek tisztázásához, esetleg a rendőrségi jegyzőkönyv felvételéhez/rendőrségi eljáráshoz szükséges.
25.5. A Szolgáltató a szállodai szobában széfet biztosít a vendég részére, melynek használatára vonatkozó tájékoztató a széf mellett található. A széfet a Vendég kizárólagosan kezeli, ezért az ott tárolt értéktárgyakért a Szolgáltató nem vállal felelősséget.

26. VIS MAJOR

Azon ok, vagy körülmény (például: háború, tűz, árvíz, időjárásbeli viszontagság, áramhiány, sztrájk bekövetkezése), amely felett a Szolgáltató nem bír ellenőrzéssel (vis major), bármely felet felmentik a Szerződésből eredő kötelességeik teljesítési alól, amíg ezen ok vagy körülmény fennáll. A felek egyetértenek abban, hogy minden tőlük telhetőt megtesznek, hogy ezen okok és körülmények bekövetkeztének lehetőségét a lehető legalacsonyabb szintre szorítsák, és az ebből kifolyólag okozott kárt vagy késedelmet a lehető leghamarabb helyrehozzák.

27. A FELEK JOGVISZONYÁBAN ALKALMAZANDÓ JOG, ELJÁRÓ BÍRÓSÁG

A Szolgáltató és a Szerződő fél közötti jogviszonyra a magyar Polgári Törvénykönyv rendelkezései az irányadóak. A szolgáltatási szerződésből eredő bármely jogvita lefolytatására a szolgáltatás helye szerint bíróság, értékhatártól függően a Békés Megyei Járás Bíróság illetékes.

 

Akciós Ajánlatok

Hírlevél

Iratkozzon fel hírlevelünkre!

Értesüljön elsőként szállodánk ajánlatairól, akcióiról, legyen Ön is azok között, akiket az elsők között tájékoztatunk a hotel aktualitásairól, változásairól, időszakos nyereményjátékainkról.